Kadang-kadang kita lupa..

Photobucket

Jom Sama-sama zikir :-)

himpunan doa

Thursday, May 24, 2012

1 Malam bersama ustz.Fatimah Syarha


Assalamualaikum w.b.t…
Pew khbar para pembca blog ku smua??? Hrp2 baik2 sllu..syg kmu smua.. hehehe… hmmm.. hr nie..ak penuhkan entry blogku dgn perkongsian program bersama Fatimah syarha..hehe..kmu smua knl x sapew Fatimah syarha???? X knl eh? Hmm..mst x ikut perkembgan kannnn9?? Hikhik,,saje jew..jgn ambil hti plak.. ;-)Program nie sbnrnya dh lma.. sjew nk berkongsi.. agr kngan n ilmu yg dpt trus di ingati… kan kwn2??
Program nie berlangsung 12 mei yg lalu.. kat pusat islam UUM.. ala..dkt jew dgn dpp aku.. x ltih pun jln..hehe.. sje nk ckp pergi pst islam jln kaki.. minta simpati laa konon..hakhak..
 
kat tempat nie program tu...cntik x???
Ok2.. hmm..program tu aku jd bendahari.. hehee..ape je aku buat..hihihi..smua keje senang.. x dpt nk cta b4 pgrm sgt2 kalut.. baget yg x cukup..paperwrk yg blom lulus.. assignment x ciap.. semua la… tp sbb kami semua sbr.. Alhamdulillah akhirnya bjaya jg program tu berlangsung… hmmmm… n dpt jg saksikan ustzah dgn jrak yg dekat..
 btul  kan??

 insyaAllah ad hikmahnya..
Kawan2 nk tahu x.. ustazah tu cntik sgt.. indah kan ciptaan Allah.. mnjdikan manusia lengkap yg x de cacat cela.. sape tgk ustzah tu..mst terpesona..  ustzah tyu dtg dgn husbandnya..hemsem gk.. untung bdn..hihik...tp tu la.. kita pun cntik sbb kita jg di ciptakan oleh Allah.. hmmmm…jd jgn rendah diri kata kita x cntikk…. Sbb sbnrnya di mata Allah semua hambanya cntik..Cuma yg mbezakan kita adalah cara kita menghiasi akhlak dan peribadi kita.. 
 ustzah fatimah syarha..

 bersama koleksi buku..
 bersama ank dan suami..
 with husbandnya..
 Ya Allah..aku jtuh cinta dgn akhlak dan keperibadiannya yg baik...jdilah aku spt nya..yg solehah di sisimu..amin..
Okey2..aku nk cta mlm hr kjdian.. tauu x ape aku buat??? Hmmm..mst la blom thu sbb blom crta kan..hikhikhik.. sje jew melawak..hujan2 nie… mlm tu dapat tgk kjap  je ustzah ceramah..:-( sbb terlalu ramai peserta yg join.. terpaksa la dk kat luar.. tp x pe..niat krn Allah mst dpt pahala....kan2??
Mlm tu aku jaga buku..ooooppppssss…. jual buku..hehe..slh tulis.. jual air jg… tp pd ms yg sama aku jg kuat minum air..hakhak..jgn mrh taw ajk lain.. sbbnya air tu kurang laku..hiikhik.. jd pe lagi..bedal laa… hmmmm… crta sal buku.. Korong tahu x.. ustzah tu penulis tawww… byk buku novel yg tlah di terbitkan.. tp aku x bc pom… I don’t like novel! Hehe..bga x aku??? Hehe..bgs la sgt… sbnrnya bgs bc novel..tingkatkan pmhaman utk dpt A bm… Utk zaman2 sek la…hakhak..skrg zaman U.. sesuai x yew??? Fkir sendiri laa….hikhik.. yg pasti aku memeng x suka novel… movie je suka…
novel....
Alamakkkkk….. aku da lari topic kew???? X kan..hihi..khusyuk dk cta sala buku… haa…sambung lg… mlm tu program tu habs lwt.. kol 12 lbh kot.. hmmm..sgt pnat… blik2 tido… mlm tu dpt mkn nsik lemak ayam free.. tu yg best….
lebih kurang cm nie kot..hikhik.. yummmy..
1 lg yg penting….. kami sempat bergambar dgn ustzah… kamu2 ada???? X de kan? So,jgn jealous!! Hikhik.. xpe2..yg x de gmbr dgn ustzah tu..tgk jew pic kami..hehehe(jgn mrh)



 sempat posing lg...hehe

 menulis la konon..sbnrnya tgh posing tu..=p

 sign jgn x sign... sampai x prsan ad org snap pic..hukhuk..

pasukan nasyid UUM..HEHE.. terbaekkkkk laa..
Hmm… tp sbnrnya sdh jgk taw..sbb b4 event aku pnt2 design name tag utk ajk pakai time program..tp last2 x nk guna..sdh hati.. pnt berjg sampai pg nk siapkan jg..:-(.. haaaaaahhhhhhhh!!! hmm.. tp x pela.. huhu..
 cntik gk la kan?? hehe.. tp x pela..diorg x sempat print..
jd mlm tu x pakai name tag ajk..

 ok la.. stkat nie dlu perkongsian ku.. nt2 ad ms aku kongsi lg eh…. Oklaa… c u… eeemmmmmuuuuuaaahhhh!!! ;-) 
ya Allah..jdilah aku wanita solehah..
yg hidup dan mati hanya utkMu. amin..
Wsalam.. fi amanillah:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LetS kNoW soMeThiNg NeW