Kadang-kadang kita lupa..

Photobucket

Jom Sama-sama zikir :-)

himpunan doa

Tuesday, December 24, 2013

sabar itu separuh dr iman..


sedih sgt.. mlm td turn aku share ilmu dlm group usrah.. tp syg.. x diduga Allah uji dgn line internet x ok.. fon plak hbs bteri..
uwaaaaa... :'(

hukhuk..terkilan sgt pun ada.. tp sabarlaa.. 

alhamdulillah..pg nie awl pg bgn smbil bt kerja aku kongsi jg sdkit ilmu.. tajuk aku ttg jihad ilmu..
hmm sikit je.. nnti bila aku free aku kongsi kat sini plak yer.. ttg semua tjuk yg aku bncg dlm usrah spnjg 3 thun nie.. :)

hmm.. doakan aku berjaya n jd ank solehah dunia akhirat yer..
ok laa.. singgah jap je kat laman hati nie..hihihi.. 
ok hingga jumpa lagi..semoga hari ni lebh baik..penuh keberkatan..ameeennn.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LetS kNoW soMeThiNg NeW