Kadang-kadang kita lupa..

Photobucket

Jom Sama-sama zikir :-)

himpunan doa

Friday, November 29, 2013

jangan sesekali putus asa..


alhamdulillah.. jumaat lagi.. alhamdulillah masih di beri kesempatan utk menikmati ciptaan Allah yg terlalu indah..(^_^)..alhamdulillah.. thanks to Allah give our good life..

hari2 aku skang sgt sbuk.. hitung2 hari.. hanya tggal sbulan je kat UUM.. lps tu akn mula jlni dunia prktikal plak..huhuu,,,.sedih sgt..dah nk berpisah..tp xpe.. insyaaAllah..nnt jumpa lg di pentas konvo..insyaaAllah..

skang sbuk sgt..research aku blm siap lg part full paper n ksimpulan.. lps tu edit balik utk submit full report.. ms yg ada btul2 terkejar..hinggaa nangesss byk kali dkat lect.. tukat tjuk byk2 kali.. hingga smua bnda aku berbeza.. last aku kena tukar lg tjuk n bntk kajian.. nagesss lagi.. waa... mmg stress..x terkata..sedih.. x terucap.. hingga tidur aku skjap sgt... sakit dada selalu.. sakit bdn mmg jd rutin.. tp alhamdulillah..Allah mudahkan aku.. bg bantuan melalui hambaNya yg lain.. Thanks my dear sister,, for everything... 

skang alhamdulillah..tkanna tu msh ada..tp aku cukup kuat utk hadapi.. doa aku x pernah miss.. minta Allah mudahkan.. alhamdulillah.. dlm kejarn ms..Allah bantu bg sempatkan juga utk aku siapkan..

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah...

buat kajian ni.. aku blja byk perkara..putus asa.. sedih..semua ada.. yg pnting aku blja smngt utk trus berjya.. mgkin aku x hebat... tp Allah maha mengetahui..setiap kesushn pasti Dia ada utk bantu hmbaNya.. kan??

tapi...jangan lupa...


tau!!

kdg2 aku merugut kepant.. tdur x cukup..berbaloi ke nnt aku wat ni??? tapi yakin..Allah pasti bantu aku..sbb janji Allah itu pasti..

JANGAN PUTUS ASA TAU!
ALLAH KAN ADA (^_^)..

kalo sedih..doa byk2..moga2 Allah bntu kita utk selesaikan mslah,..mungkin Allah x bg nmpk cra kita utk slsaikn mslh..tp mna thu Allah temukn kita dgn hmbNya yg bole bntu kita..asal kita trus minta doa dgn Dia.. pasti Allah dengar..

Photo: Dear friends....renungkan....Thanks to Allah...gave us a good life....

Alahmdulillah..ats nikmat kehidupan yg ALLAH bagi..

Photo: ?

setiap kejayaan bermula dari kesilapan..
tapi...
DON'T GIVE UP!!!

hingga jumpa lagi.. (^_^)..jgn lupa doakn aku di permudahkan urusan yer,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LetS kNoW soMeThiNg NeW