Kadang-kadang kita lupa..

Photobucket

Jom Sama-sama zikir :-)

himpunan doa

Friday, November 15, 2013

Never give up!


yesterday..today..feeling not very well..
hari2 fikir yg sama.. penat..dah x larat nak buat..
nak nanges laju2 jer.. tp tetap cool... eeee...dlm hati Allah aje yg tahu...
x tahu nak buat!! 
buat poster..
skang aku dah tak mengharap utk menang..
cukuplah ia mengajar kan aku suatu yg baru dlm dunia research..
hanya 1 harapan aku nanti.. apa yg hndak aku sampaikan itu org fham.. that's all..

benda ni membuatkan aku hmpir putus asa..
x cukup tido..itu biasa..
nak nangesss,..lagi biasa..
yg luar biasa...
pasti! ini yg slalu aku tanamkan dlm diri..
walau sekuat mana dugaan tu..pasti aku lawan agar kepenatan berganti dengan kebahagiaan..
inshaa Allah..


so...
(Y)

doakan aku berjaya yer..pasti aku boleh!
hingga jumpa lagi.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LetS kNoW soMeThiNg NeW