Kadang-kadang kita lupa..

Photobucket

Jom Sama-sama zikir :-)

himpunan doa

Friday, November 1, 2013

Sabar oh Sabar

Assalamualaikum...

hmmm...hari nie betul2 mnguji ksbran aku.. mana taknya,, internet slow sgt2,.. lect paper project plak suh hantar report absract melalui emel.. nk buka email punyalah lama,, nk nangess ase.. lama tau.. bila dah siap hntar.. lupa plak nk hntar QA suh puan semak.. hmmm kene tggu lg.. internet slow sgt2.. eee nk gigit ase.. huh!! 

aku cuba je buka blog laju tak.. memag sah.. laju wei.. ni aku gram.. keje yg aku nk buat bkn main slow lagi.. skang punyala laju.. eeee.... sabar..sabar/.. sabar kan separuh iman.. hikhik..
memang sengal syidah!! :p

owh ya.. cuti nie aku x balik umh.. duk je kat sini.. kwn pun ada juga x balik.. aku mls nk blik.. nt sian plak kat ayh aku nk anta plak.. lagipun aku baru blik.. doakan aku mga ok2 kat sini yer.. hihihi.. 

ok laa aku bkn nk update blog sbnrnya.. tp alang2 buka.. aku pun tlis la.. hahha.. lawak2..

hingga humpa lagi.. bye2.. emmuaaah!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LetS kNoW soMeThiNg NeW